Home » » Assalamualaikum

Assalamualaikum

Written By Unknown on Monday, November 3, 2014 | 9:15 PM

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum.....

Salam perkenalan semua....saya Pn. Dila isteri kepada En. Hishamuddin ibu kepada sepasang cahaya mata yang meningkat remaja..berasal dari Cheras, K.Lumpur....bekerja di salah sebuah Audit & Secretary Firm..omputih gitu....

Anak pertama saya Nuraisyah dan kedua Aqmar Firdaus...hobi mereka memang suka layari internet...si kakak Aisyah suka layan Youtube "Running Man" emm..x leh tahan ngan dia 24jam "Running Man"..jew.. si adik pulak layan youtube lagu Hazama lepas tu layan tengok cara2 main game apa2 je lah kat youtube tu..fening mak.....

Saya masih bekerja bercita2 untuk bekerja dari rumah dan menjadi surirumah bekerjaya (hehehe panas je telinga korang dengarkan)....

Entry blog saya nanti akan berkisar tentang kehidupan, kesihatan, kecantikan, kebahagian hidup dan banyak lagi la....jangan lupa nantikan latest update dari saya...In Syaa Allah cita2 mengejar kejayaan di Dunia dan Akhirat adalah matlamat kami sekeluarga...berkongsi mengenai kehidupan yang berbagai corak dan warna membuatkan kita tahu betapa besarnya yang maha pencipta kita Allah...  








Inilah keluarga ku...sumber inspirasiku......:) 03/11 genap 13tahun usia perkahwinan kami...dengan ini lahirlah blog ku SIMPLE, CUTE, HEALTHY & PRETTY

Nantikan tau latest update dari saya SIMPLE, CUTE, HEALTHY & PRETTY.....apa yang SIMPLE?? sapa yang CUTE?? kenapa nak HEALTHY?? Nak nampak PRETTY???...hehehe....In Syaa Allah sama2 saya kongsikan untuk anda semua nanti......

Salam perkenalan penuh Inspirasi dari kami....




1 comments: