Home » , , , , , , » ESP CINTA PERTAMA

ESP CINTA PERTAMA

Written By Unknown on Wednesday, May 27, 2015 | 8:52 AM

ESP Cinta pertama?

Apa itu ESP? kenapa cinta pertama? bukankan En. Hishamudin cinta pertama saya?....

Hehehehe.... ESP tu cinta pertama saya dengan produk shaklee la....

ESP singkatan untuk Energizing Soy Protien. Memang amik ESP ni energy double up superb kata ko...hah...bak kata Azwan Ali "Ko hado!!!".....aku ado...hahaha....

Hampir setahun saya wat research, baca tentang shaklee sebelum mengambil keputusan untuk memikat salah satu produk Shaklee ni...target saya ESP...kenapa ESP? sebab ESP mempunyai kandungan protien yang mencukupi untuk tubuh badan kita dan pengambilan ESP atau protien ini sangat penting dan juga dapat membantu penyerapan yang lebih baik lagi sekiranya kita mengambil mana-mana sahaja suplemen untuk mencukupkan bekalan nutrisi pada tubuh badan kita.

Pssttt.. nak bagi tahu setahun sebelum amik ESP ni saya dok skodeng Fan Page Diet-Diet Sihat https://www.facebook.com/DietDietSihat?fref=ts.....uishh banyak sangat tips-tips yang berguna boleh kita pelajari kat fan page tu tau.....puas belek fan page Diet Diet Sihat tu saya terus call owner fan page tu Pn. Ainul Fadzilah Mustafa untuk sambar sebotol ESP dari Pn. Ainul tu.....hah bermula la episod jatuh cinta ngan ESP dan Shaklee.

Saya pun mula la menikmati secawan ESP setiap pagi. Saya ambil ESP tu sebenarnya bukan nak kulit cantik gebu gebas ke apa tapi nakkan kesihatan yang lebih mantap gitu. Memandangkan tahap kesihatan saya masa tu memang tidak memuaskan dan juga berat badan yang terlajak berat..hahahaha....saya mengambil keputusan untuk mencuba ESP...tak sangka pulakkan yang ESP ni buat kulit kita jadi cantik dan tak sangka pulak yang kawan pejabat boleh pulak tegur "Eh u makan apa yer yang kulit u cantik, putih gitu"...saya cakap saya minum ESP la amoi.....punyala citer kat dia panjang lebar pasal ESP ni dia macam tak percaya pulak...Ehhh napa tak percaya saya cakap betul la...kalau tak percaya cubalah.

Lagi satu habaq hang yang ESP ni berasaskan soya. Ehh kenapa takut kena kanser ekk minum soya??? Eh tak perlu takutla darling-darling semua sebab soya ESP ni adalah "NON-GMO" nak terangkan pepanjang pun korang mesti pening kan...meh cheq citer pendek sudah la kan..."NON-GMO" (non-Gemetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah dan tidak diubah genetik asalnya. ESP juga kaya dengan 9 Asid Amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

Jadi kenapa nak cari produk lain sedangkan ESP dah cukup untuk melengkapkan kandungan protien dalam tubuh badan kita. Sebab itu ESP adalah CINTA PERTAMA SAYA.....
Nak share satu lagi citer ni.....hehehe...anak-anak saya pun sukakan ESP tau siap wat masker ESP kulit lembut je.....Hah...abis dah nak bagi tau...next entry nanti saya citer lagi pepanjang dan lebih detail yer.....kalau citer satu entry mau melekat kat blog ni pulak... kang susah pulak nak dipisahkan...hehehe....hola...jumpa lagi next entry tau.... :).... ;)


0 comments:

Post a Comment